Ferenčić Internet Marketing je GOOGLE PARTNER agencija.
Google je tražilica koju koristi više od 90% ljudi u svijetu za razne pretrage čime gotovo ima monopol nad tražilicama. Taj postotak sam po sebi govori da postoji velika prilika za oglašavanje i stvaranje brenda na toj tražilici.
Upravo tome služi Google Ads, alat za oglašavanje koji tvrtkama pruža mogućnost oglašavanja na Google-ovoj tražilici (ali i na mobilnim aplikacijama) i koji samom Google-u generira preko 90% ukupnih prihoda.
Google mreža najjednostavnije možemo podijeliti na par dijelova; Google pretraživačka mreža (Google Search), Google prikazivačka mreža (Google Display), YouTube oglasi te Gmail oglasi. Gotovo sve web lokacije i aplikacije koje svakodnevno i sami koristite omogućuju oglašavanje u ili na njima.
Google mreže za oglašavanje
Google pretraživačka mreža (Google Search)
Oglašavanje na pretraživačkoj mreži je nalakše opisati kao oglašavanje u pravo vrijeme na pravom mjestu, pravoj osobi. Bolje ciljanje od toga ne možete postići jer osoba u određenom trenutku traži vaše proizvode ili usluge te joj se pokaže vaš oglas u kojem upravo to nudite. Oglašavanje na pretraživačkoj mreži se temelji na ključnim riječima koje sami odabiremo nakon istraživanja i testiranja, a koje su relevatne za vaš proizvod ili uslugu.
Plaćate tek kada netko klikne na vaš oglas!
Google Pretraživačka Mreža
Google prikazivačka mreža (Google Display)
Google prikazivačka mreža postoji na više od 2 milijuna web stranice koje koristi 90% svih ljudi na svijetu koji koriste tražilice. Zvuči odlično? I je. Na prikazivačkoj mreži osobe ciljate na razne načine dok one oglase vide na raznim portalima, web stranicama, aplikacijama, Google mapama, Gmail računima… Možemo raditi i remarketing kampanje koje ciljaju bivše posjetioce vaše stranice koji možda nisu ispunili željeni cilj, a ova opcija povećava vjerojatnost da će osoba ispuniti željeni cilj.
Google prikazivačka mreža
YouTube oglasi
Koliko puta ste na YouTube servisu vidjeli oglase? Sigurni smo da ste ih vidjeli mnogo puta, ali i da često nisu bili relevantni. Uz više razmišljanja, truda i znanja, možemo na tom popularnom servisu prikazati oglase osobama koje su unutar vaše ciljane publike i kojima će imati smisla oglašavati vaš proizvod ili uslugu.
YouTube oglasi
Google koristi par milijarda ljudi i odličan je kako za lokalnu, tako i za svjetsku prodaju te za brand awareness.
Važno je napomenuti da je sve mjerljivo i da možete znati u svakom trenutku koliko je ljudi vidjelo vaš oglas, kliknulo na njega, pogledalo video oglas na YouTube-u, instaliralo aplikaciju, došlo do košarice, kupilo proizvod te na kraju krajeva, koliki je ROI (povrat na investiciju).
[contact-form-7 id=”2529″ title=”Contact form 2″]