Facebook je najpopularnija i najveća društvenih mreža koju koristi više od 2,2 milijarde ljudi kako bi se povezali s osobama, tvrtkama i interesima koji su im važni pa slobodno možemo reći da je to najveće marketinško istraživanje ikad. U Hrvatskoj ima oko 2.000.000 korisnika Facebooka i u toj brojci sigurno ima onih koji trebaju vaše proizvode i usluge.

Vođenje stranice na Facebooku

Osim što smo Google Partner marketinška agencija, već dugi niz godina imamo iskustvo vođenja Facebook stranica i Instagram profila za razne klijente u raznim branšama. Postoji mnogo paketa usluga i sve je moguće dogovoriti, a niže su navedeni mogući zadaci kod vođenja

Mogući zadaci agencije kod vođenja društvenih mreža:

  • Kreiranje strategije i plana nastupa na društvenim mrežama
  • Pravovremeno odgovaranje na komentare i upite (korisnici danas očekuju odgovor na pitanje preko druptvenih mreža što je brže moguće)
  • Planiranje i osmišljavanje objava prema prethodno napravljenom planu i strategiji
  • Fotografiranje 
  • Izrada objava u grafičkim alatima (npr. Adobe Photoshop)
  • Komunikacija s klijentom
  • Komunikacija s programerima (ponekad)
  • Kreiranje izvještaja
  • Predlaganje ideja na temelju izvještaja
  • Oglašavanje na Facebooku

Važno je napomenuti da je moguće u potpunosti kreirati marketinški plan ili nastaviti raditi po postojećem planu. Cilj nam je da imamo odličnu suradnju s klijentom i toga se držimo sve ove godine te zato rezultati ne izostaju.

Facebook oglašavanje

Kada planirate i pokrećete Facebook oglašavanje, birate ciljne skupine kojima ćete oglašavati proizvod ili uslugu, ili jednostavnije rečeno, birate ljude prema željenim parametrima poput lokacije, starosti, različitih interesa, uređajima koje koriste i još mnogo toga.


odabir cilja facebook oglašavanja

Odabir cilja kampanje


Prednost Facebook oglašavanja je ta što možete dostaviti svoj oglas odabranoj ciljanoj skupini koja može biti dosta usko naciljana s obzirom na sve podatke koje svakodnevno dajemo Facebooku. To vaše oglase čini relevantnijima i donosi odlične rezultate. Vrlo važno je spomenuti da su rezultati kampanja u digitalnom marketingu mjerljivi naspram rezultata u offline marketingu.


odabir-publike kod facebook oglašavanja

Odabir publike u kampanji


Oglašavanje na Facebooku bazirano je na jednostavnom principu, a samim time i vaša ciljana skupina može dobiti upute za dolazak do vašeg dućana, može preuzeti mobilnu aplikaciju, vidjeti vaše videe, ili posjetiti vašu web stranicu/webshop i napraviti željenu konverziju.

Ako ste mislili da prodaja nije moguća preko Facebook-a, varate se. Osim što je ta društvena mreža odlična za brand awareness, prodaja se također odlično veže na tu cijelu.

Ukoliko imate bilo kakvo pitanje oko Facebook marketinga, slobodno nam se javite i vidjet ćemo kako vam možemo pomoći. 


 

[contact-form-7 id=”2529″ title=”Contact form 2″]