Zanima vas Facebook oglašavanje? Nitko vam ne vodi Facebook stranicu? Imate toliko materijala za slikanje, a nemate Instagram stranicu? 

Nemate Facebook stranicu i ne oglašavate se, vrijeme je da je napravite, izgradite online community i da se počnete oglašavati! Ako se oglašavate i netko vam radi social media management, ali niste zadovoljni trenutnom agencijom i mislite da oglašavanje/social media management može biti bolji – svakako nam se javite, rado ćemo vas saslušati, dati savjet i dogovoriti sljedeći korak.

SOCIAL MEDIA MANAGEMENT (COMMUNITY MANAGEMENT)

Možda niste nikad čuli za to, ali da, postoje osobe koje “objavljuju statuse i slike na Facebook, slike na Instagram, odgovaraju na poruke i napišu koji Tweet i žive od toga.” 

Zašto je dobar dio rečenice pod navodnicima?

Zato jer iako to djeluje na “prvu” kao lagan posao – on to nikako nije. Social Media Manager/Community Manager ima jako zahtjevne i odgovorne zadatke koji uključuju upoznavanje s klijentovim proizvodima, uslugama i procesima, planiranje sadržaja (content marketing) pa sve do samog “objavljivanja” iza kojeg stoje sati i sati priprema i rada. 🙂

“Možemo li sami objavljivati statuse i slike na društvene mreže?”

Naravno da možete. Pritom ipak trebate biti svjesni da ćete dnevno trebati uložiti par sati za planiranje, kreiranje i objavljivanje sadržaja, a uz to dolazi naravno i “hendlanje” korisnika, odnosno fanova na društvenim mrežama. 

Današnji korisnici na društvenim mrežama očekuju brz, personaliziran i relevantan odgovor od stručne osobe. Dakle, ako ste svijesni da nećete moći odgovoriti u roku od 10 minuta ili jedan sat, da nećete imati dnevno sat ili dva za planiranje objava i sadržaja – nemojte ni počinjati s takvim poslom jer ćete ga obavljati “na pol”, a vašem poduzeću treba potpuna pažnja cijelo vrijeme, inače vam je to “gubitak”.

Mi se držimo one da svatko radi ono za što je stručan jer će to dati najbolje rezultate. 🙂

FACEBOOK OGLAŠAVANJE

Imate li Facebook for Business račun? Oglašivački račun na Facebooku? Oglašavate li se? Ide li vam uspješno? Znate li optimizirati kampanje? Znate li što je CPC, CPM, CTR, ROI?

Znate li uopće što to sve znači ili vam se čini kao da je na kineskom napisano? Ako je odgovor na sva ili većinu ovih pitanja NE, svakako trebate našu pomoć jer su to vrlo jednostavna pitanja i očito je da nemate vremena za oglašavanje.

Mi obožavamo oglašavanje na Facebooku! 🙂 

To nam je strast i slobodno počitajte ovaj BLOG POST koji govori o optimizaciji Facebook kampanja – može vam puno pomoći.

Facebook trenutno ima preko dvije milijarde korisnika, što je ogromna brojka. Za njega se često kaže da je najveće marketinško istraživanje ikad i ta rečenica je točna.

Svi mi svakodnevno Facebook-u dajemo mnogo privatnih podataka, a on to sve prati. Na temelju toga se može dobiti usko ciljana publika za vaš proizvod ili uslugu koja je naravno – RELEVANTNA.

Prikazati oglas u pravo vrijeme na pravom mjestu – to nam je svima cilj. 🙂


Ako želite popričati s nama ili ste zainteresirani za suradnju, slobodno nam pošaljite poruku kroz kontakt formu. Veselimo se razgovoru. 😉


google-oglašavanje


KONTAKT

[contact-form-7 id=”1262″ title=”Contact form 1″]