Google Analytics je alat koji pruža statističke i analitičke podatke o korisnicima vaše web stranice. Putem Google Analyticsa pratimo što i kako korisnici vaše web stranice rade na njoj. Ono što je važno istaknuti je to da pomoću tog alata donosimo zaključke koji se tiču određivanja budžeta, ciljane skupine, izmjena web stranice…

Mogućnosti koje ovaj alat pruža izrazito velike, izvještaji mogu biti jednostavni i svima shvatljivi do opširnih i detaljnih prema kojima se mogu donositi i strateške odluke  u vašoj tvrtki. Sama “ugradnja” Google Analytics alata je prilično jednostavna.

Što sve možete saznati pomoću Google Analytics alata?

Kao što smo spomenuli, mogućnosti su velike, a ovo je samo mali dio cijelog alata.

Možete saznati:

  • Koliko imate posjetitelja na stranici koji su novi, a koliko je onih koji su ju posjetili i ranije?
  • Iz kojeg izvora dolaze posjetitelji?
  • Koliko posjetitelji imaju godina i otkuda dolaze?
  • Koji su im interesi?
  • Što trenutno pretražuju na tražilici i što ih interesira?
  • Dolaze li posjetitelji preko mobitela, tableta ili računala?
  • Kako se vaš posjetitelj ponaša na stranici?
  • Koji vam je koji marketinški kanal donio prodaja (Google, društvene mreže, email…)?
  • Da li je više novaca donijelo oglašavanje na Google ili Facebook platformi ili možda Community Management?
  • Koje su vam najposjećenije stranice na web-u?

[Best_Wordpress_Gallery id=”10″ gal_title=”Google Analytics”]

Google Anaytics sučelje


Sve to, a i mnogo više možemo saznati putem Google Analytics alata. Ako želite pratiti što se događa na vašem web-u i dobivati redovite izvještaje o tome kakvo je trenutno stanje i u što možete uložiti ili što možete promijeniti da stvari postanu bolje – tu smo za vas.


 

[contact-form-7 id=”2529″ title=”Contact form 2″]