Google AdWords proširenje za Promociju (eng. Promotion Extension)

 

AdWords proširenja (eng. Extensions) imaju veliku važnost kod relevantnosti pretraživačkih (eng. Search) oglasa te će ovaj tekst biti posvećen jednoj novijoj ekstenziji, koja postoji već sad oko 3 mjeseca, a za koju sam siguran da većina vas ne koristi (ovisi naravno o vašem pristupu tržištu i kupcima, proizvodu, usluzi, klijentu…).

Radi se o proširenju za Promocije (eng. Promotion Extension).

Google AdWords Search – Kratki Uvod

Osobe traže određen term i vaše ključne riječi (eng. Keywords) aktiviraju oglas. Iako sad nećemo ulaziti u detalje aktiviranja i pozicioniranja oglasa, to je jednostavan način kako radi oglašavanje na Google tražilici.

Kada korisnici vide vaš oglas, najvažnije stvar u tom trenutku je da ih zainteresira te da kliknu na njega (naravno, ako to želite postići 🙂 ). Oglas će ih zainteresirati jedino ako je relevantan, odnosno ako je povezan s onim što pretražuju na Google tražilici.

S obzirom na to da je oval blog post povezan s proširenjem za promociju (eng. Promotion Extension), držat ćemo se dalje te ekstenzije.

Proširenje za Promociju (eng. Promotion Extension)

 

 Proširenje za promociju je dostupno samo u novom Google AdWords sučelju upravo zato što Google želi da se ljudi prebace u novo sučelje te ga na takve načine “guraju” ljudima kao i još neke druge i opcije. Do sad smo imali prilike vidjeti da su nas prisiljavali da ga koristimo. Vratili bi se u staro sučelje, ali kada bi ponovno došli u AdWords, vidjeli bi novo sučelje te bi prebacivali opet u staro. Again and again. 

Proširenje za promociju je idealno za web shop-ove koji često imaju promocije, odnosno akcije. Naravno, proširenje se može koristiti ako imate i offline promociju, ali onda trebate korisnike voditi na odredišnu stranicu (eng. Landing Page) gdje će sve o toj promociji moći saznati i pročitati.

Kako postaviti proširenje za promociju (eng. Promotion Extension)?

Proširenje za promociju je vrlo jednostavno postaviti i dostupno je samo u novom Google AdWords sučelju tako da je prvi korak da se prebacite u novo sučelje (ako se nalazite u starom). 🙂

Slika 1. Prebacivanje u novo AdWords sučelje


Nakon što se se prebacili u novo AdWords sučelje, odabirete u izborniku s lijeve strane Ads & extensions te nakon toga kliknete na extensions te kliknete znak + gdje odaberete +Promotion. Nakon toga vam se otvara prozor koji vidite na slici 2.

Slika 2. Proširenje za promociju (eng. Promotion Extension)


Odabirete hoćete li je koristiti na cijelom računu ili pojedinim kampanjama kao i hoćete li kreirati novu ili koristiti postojeću. Imate ponuđene već predefinirane praznike i blagdane poput Božića, Nove Godine, Uskrsa, itd. koje možete koristiti u određenom datumskom rasponu.

Slika 3. Opcije na proširenju za promociju (eng. Promotion Extension) 


Kao što možete vidjeti, imate dosta opcija te ih svakako pregledajte sami da ne nabrajam sve mogućnosti i detalje. Proširenje je moguće koristiti u željeno vrijeme i željene dane. 

Slika 4. Izgled proširenja za promociju


Sretno korištenje i ne zaboravite pratiti rezultate! 🙂 

Leave a Reply

Your email address will not be published.