Kako iskoristiti društvene mreže u ugostiteljstvu?

ZAŠTO JE VAŽNO PLANIRANJE?

Još uvijek nemate vlastiti plan objava za Facebook ili Instagram profil vašeg ugostiteljstva?  Želite izraditi kvalitetan plan objava koji će vam donijeti  pozitivne rezultate, no nedostaje vam vremena za planiranje ili jednostavno nemate viziju kako bi to trebalo izgledati?

Ako ste se pronašli u prvom odlomku, znači da je došlo vrijeme da iskoristite sav potencijal koji vam nudi internet oglašavanje uz pomoć našeg vrhunskog tima za upravljanje na društvenim mrežama.

Iako se objavljivanje i oglašavanje na profilima društvenih mreža (community management) čini kao jednostavan posao koji se svodi samo na objavljivanje slika i tekstova, iza samog objavljivanja kriju se sati i sati  planiranja i prikupljanja podataka kako bi se objavljeni sadržaj prikazao što relevantnijoj publici.

PRIMJERI ISTRAŽIVANJA

Istraživanja¹ pokazuju da čak 92 posto ispitanika smatra da su društvene mreže iznimno važne za njihovo ugostiteljstvo, a više od polovice ugostitelja koji su koristili društvene mreže duže od dvije godine poboljšali su svoju prodaju, no problem je u tome što većina njih ne zna analizirati dobivene podatke i vidjeti je li im oglašavanje na društvenim mrežama pomoglo. Zbog toga vam je potrebna profesionalna usluga koju mi nudimo.

Prema istraživanju² Sveučilišta za ugostiteljski menadžement u Švicarskoj čak 70 posto potencijalnih gostiju oslanja se isključivo na recenzije koje se nalaze na vašem profilu. Znate li da vi i vaši gosti imate mogućnost na Google tražilici vidjeti kolika je popularnost vašeg ugostiteljskog objekta na temelju GPS/GSM lokacije i to ovisno o danu u tjednu i dobu dana? Iznad tih podataka, svima koji googlaju vaš kafić ili restoran, pokazat će se i recenzije koje su napisali oni koji su ga već posjetili i koji su svoje mišljenje o njemu odlučili podijeliti s ostalima. Na slikama možete vidjeti kako to izgleda u praksi.


Slika 1. Primjer prikaza popularnosti i recenzije kafića na Googleu


Slika 2. Primjer prikaza popularnosti i recenzije restorana na Googleu


Kaže se kako je planiranje 70 posto obavljenog posla. Ista stvar je i s oglašavanjem. Kako bi doznali što više detalja o vašim gostima, od toga što ih privlači k vama do toga zbog čega bi vam se ponovno vratili, potrebno je provesti kvalitetnu analizu, a uz pomoć dobivenih rezultata zatim izraditi plan objava koje će biti prilagođene tipu gostiju koje želite u svom objektu.

PREDNOSTI 

Velika prednost digitalnog oglašavanja je u tome što su svi poduzeti koraci mjerljivi. Drugim riječima, u svakom ćete trenutku znati na što ste i koliko novaca potrošili, a sukladno tim informacijama, moći ćete isplanirati daljnje korake koji će vam svakodnevno donijeti više zadovoljnih gostiju, a samim time i veći profit.

Naš tim za upravljanje stranicama društvenih mreža (community management team) sastoji se od visoko obrazovanih ljudi čije ideje, iskustvo, znanje i strast prema poslu koji obavljaju za svoje klijente neće proći nezapaženo. Bilo da vam je cilj privući nove goste i ostvariti povezanost s njima, ispromovirati novi sadržaj koji ste uveli u ponudu ili jednostavno želite da ljudi oko vas postanu svjesniji vašeg postojanja, naš tim će za svaki od vaših problema pronaći odgovarajuće rješenje.

Svjesni smo da vas manjak vremena sputava da uz svakodnevne obveze razmišljate i o objavama na Facebooku ili oglašavanju na Googleu, no sada imate priliku educirati se o načinu vođenja društvenih mreža i uštedjeti vrijeme.

JAVITE NAM SE

Ukoliko ste se pronašli u gornjem tekstu, s povjerenjem nam ostavite vašu e-mail adresu kako bi vam mogli poslati primjer plana oglašavanja za vaše ugostiteljstvo.

PREUZMITE SAVJETE ZA VOĐENJE DRUŠTVENIH MREŽA

* indicates required



 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.